Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 14.05.2020. 11:47

Nabavka usluga sječe i izrade, izvoza traktorom, primicanje animalom i iznosa šumskih drvnih sortimenata u odjelima 15 a,b; 20 a,b; 21 a,b; 22 a,b 23 a; 25 a,b i 66 u PJ Ovčara i odjelima 55 a,b; 93 a,b i 96/2 a,b u PJ Lisina, ŠG Lisina Mrkonjić-Grad

Izvor: Akta.ba, 14.05.2020.

ŠG „L ISINA" MRKONjIĆ-GRAD

 

Broj: 11.11/1122-582/20

Dana: 14.5.2020. godine

 

JAVNI POZIV ZA DOSTAVLjANjE PONUDA ZA UČEŠĆE U POSTUPKU DODJELE UGOVORA O USLUGAMA IZ ANEKSA II. DIO B ZAKONA O
JAVNIM NABAVKAMA

Ovim Pozivom za dostavljanje ponuda za učešće, pozivate se da dostavite ponude za učešće u postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II dio B Zakona o javnim nabavkama, za izvršenje usluga sječe i izrade, izvoza traktorom, primicanje animalom i iznosa šumskih drvnih sortimenata u odjelima 15 a,b; 20 a,b ; 21 a,b ; 22 a,b ; 23 a,b; 25 a,b i 66 u PJ „Ovčara" i odjelima 55 a,b ; 93 a,b i 96/2 a,b u PJ „Lisina" u ime JPŠ „Šume Republike Srpske" a.d. Sokolac, ŠG "Lisina" Mrkonjić-Grad.

1. INFORMACIJE OUGOVORNOM ORGANU

 

JPŠ „Šume Republike Srpske" a.d. Sokolac

Naziv ugovornog organa

ŠG "Liisina" Mrkonjić-Grad

Аdresa:

Pavla Dževera br.Z , Mrkonjić-Grad

Identifikacioni broj (JIB):

4400632340004

Telefon, faks

050/ 211-603 ;

E-mail:

lisina@sumers.org

Web stranica

www.sumerepublikesrpske.org.

 

Liie koje je ovlašteno da vodi komunikaciju u ime ugovornog organa sa kandidatima/ponuđačima:    

Dragomir Bjelajac, tehnički direktor,
tel. 065/932-236, E-mail adresa: lisina@sumers.org

Ponuđači se upozoravaju da sve informacije u vezi sa postupkom javne nabavke uvid I preuzimanje tehničke specifikacije. zahtjev za pojašnjenje i druge informacije mogu da dobiju isključivo od nadležne/ih kontakt osobe/a (ili Službe) iz tačke 1. u protivnom drugi način korespodeniije ugovorni organ ne smatra validnim.
U slučaju da je za pripremu ponude neophodno obići mjesto ili lokaciju gdje će se pružiti usluge ili izvoditi radovi, zainteresovani ponuđači su dužni pismeno
najaviti prisustvo prilikom obilazaka mjesta ili lokacije, a ugovorni organ će omogućiti obilazak mjesta ili lokacije za sve zainteresovane ponuđače istog dana u isto vrijeme.
Cjelokupna komunikacija i razmjena informacija (korespodencija) ugovornog organa i ponuđača treba se voditi u pisanoj formi, na način da se ista dostavlja poštom ili lično na adresu naznačenu u tehničkoj specifikaciji. Izuzetno se komunikacija između ugovornog organa i ponuđača može obavljati i putem faksa i e-maila na broj faksa i e- mail adresu označenu u ovom pozivu.

2.    PREDMET NABAVKE
2.1.    Predmet nabavke je: usluga sječe i izrade, izvoza traktorom, primicanje animalom i iznosa šumskih drvnih sortimenata u odjelima 15 a,b; 20 a,b; 21 a,b ; 22 a,b 23 a ; 25 a,b i 66 u PJ „Ovčara i odjelima 55 a,b ; 93 a,b i 96/2 a,b u PJ „Lisina " u ime JPŠ „Šume Republike Srpske" a.d. Sokolac, ŠG„Lisina" Mrkonjić-Grad.
2.2.    Nabavka se provodi na osnovu Odluke, broj: 06.1/0203-1362-1/20 B/1, od 08.5.2020. godine.
2.3.    Vrsta ugovora: usluge u šumarstvu 77200000-2(JRJN).
2.3.1. Ukupna procijenjena vrijednost nabavke (bez PDV-a) za navedene usluge u šumarstvu iznosi 985.723,75 KM i to:

Kompletan Poziv u Attachmentu

Prošenjena vrijednost ugovora bez PDV-a za LOT 10: 39.310.52 KM.
Mjesto izvršenja usluge je na području ŠG „Lisina", Mrkonjić-Grad.
2.5.    Ponuđač može dostaviti ponudu za jedan lot ili nekoliko lotova ili sve lotove. Ponuđači su dužni dostaviti popunjen obrazac za cijenu ponude u skladu sa svim zahtjevima koji su definisani, za sve stavke koje su sadržane u obrascu.
U slučaju da ponućač PROPUSTI POPUNITI obrazai v skladu sa postavljenim zahtjevima, za sve stavke koje cv navedene. njegova ponuda će biti odbačena.
2.6.    Ponuđač za svaki lot može dostaviti samo jednu ponudu. Ukoliko se ponućač ODLUČIO da učestvuje na tenderu kao član rovne ponućača. ne može učestvovati i samostalno sa svojom PONUDOM v istom tenderu tj. LOTU, niti kao član druge rovne ponućača. odnosno postupanje SUPROTNO zahpevu UGOVORNOG organa će imati za posljediiu odbijanje svih ponuda v kojima ie taj ponućač učestvovao.
2.7.    Ponuđačima nije dozvoljeno da dostavljaju alternativne ponude.
2.8.    Plaćanje predmetnih usluga će se vršiti u roku 30 dana, od dana ispostavljanja fakture.
2.9.    Ugovor se zaključuje za svaki lot posebno, a ako je jedan ponuđač najuspješniji za dva ili više lotova, ugovorni organ može zaključiti jedan ugovor za sve lotove na kojima je ponuđač pobijedio (član 16. ZJN BiH).
2.10.  Rok za završetak usluga odrećuje UGOVORNI organi. G200 radnih dana od momenta uvoćenja u nocao). navedeni rok se ne može mijenjati i obaveza svakog ponućača ie da prihvati isti.
NAPOMENA:
UGOVORNI organ će IZVRŠITI plaćanje za izvršene usluge v POKV OD 30 dana no ispostavljanju Fakture. a to znači da svaki ponućač mora prihvatiti nardprni rok da 6i njegova ponuda bila tehnički ispravna i uzeta v dalje razmatranje.
Ti. da bi gr pprrlila sa ostalima prema kriterijumu najniže cijene.

3.    MJESTO, DATUM I VRIJEME PODNOŠENjA PONUDA 
3.1.    Rok za podnošenje ponuda ističe dana 28.5.2020. godine u 8:00 sati,
a otvaranje ponuda će biti istog dana u 9:00 sati, u prostorijama ŠG „Lisina".
Sve ponude koje budu dostavljene nakon isteka navedenog roka će biti vraćene kandidatu/ponuđaču neotvorene.
Ugovorni organ će javno otvaranje ponuda kvalifikovanih kandidata provesti u skladu sa odredbama Pravilnika o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II. dio B (Sl. gl. BiH, br. 66/16), Zakona o javnim nabavkama.
3.2.    Ponude se podnose na slijedeću adresu: ŠG „Lisina"
Pavla Dževera br.Z 70260 Mrkonjić-Grad.
Ponuda ponućača mora biti dostavljena do datuma i sata naznačenog v POZIVU za dostavljanje ponuda i za UGOVORNI ovgan nije relevantno kada ie ona poslata niti na KOJI način. Ponude koje cv dostavljene no isteku ovog roka će biti vraćene dobavljaču neotvorene.
3.3 Na koverti ponude mora biti naznačeno:
-    naziv i adpeca ugovornog organa,
-    naziv i adresa ponuđača u lijevom gornjem uglu koverte,
-    evidencijski broj nabavke (broj Javnog poziva),
-    naziv predmeta nabavke, odnosno lota na koji se ponuda odnosi,
-    naznaka „ne otvaraj".
3.4. Kada ponućač neposredno dostavlja PONUDU, izmjenu ponude. DOPUNU ponude ili zahtjev za odustajanje od ponude. UGOVORNI organ ie obavezan o tome izdati pisanu POTVRDU ponućaču. Postupanje sa zaprimljenim ponudama se VRŠI na način propisan članom 15. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentaiije i ponuda.

4.    SADRŽAJ PONUDE
4.1.    Ponuda treba sadržavati slijedeće elemente (član 58. Zakona):
a)    Obrazac za dostavl>anje ponude popunjen u skladu sa šemom koja je data u aneksu 2.;
b)    Obrazac za cijenu ponude, popunjen u skladu sa šemom koja je data u aneksu 3.;
c)    Rješenje o registraciji ili Opštinsko rješenje kod UD, SZR, SP, itd. - sa ovjerom ne starijom od tri mjeseca;
d)    Spisak radnika ovjeren od nadležne Poreske uprave, kao dokaz kvalifikacione strukture u svrhu dokazivanja da ponuđač ispunjava uslove za pružanje navedenih usluga u šumarstvu (original ili sa ovjerom ne starijom od trimjeseca);
e)    Izjava o tehničkoj opreml»enosti (popisna lista osnovnih sredstava ili dokaz o pristupu osnovnim sredstvima - mot. pile, traktori, animali itd. - dokaz o vlasništvu, ugovor o iznajmljivanju, ugovor o zajedničkom nastupu i tome slično);
f)    Potvrda o uredno izvršenim ugovorima ( Referens lista za period ne duži od tri godine) mora sadržavati sljedeće podatke:
-    naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata,
-    predmet ugovora,
-    vrijednost ugovora,
-    vrijeme i mjesto vršenja ugovora,
-    navode o uredno izvršenim ugovorima
g)    Garancija za ozbiljnost ponude - 1,5 % od procijenjene vrijednosti usluga - uplatnica ili bankarska garancija u Aneksu 7 (obavezno se dostavlja samo za vrijednosti Lota veće od 100.000,00 KM);
h)    Sastavni dio ponude je Izjava ponuđača da ispunjava uslove iz člana 45.stav
(1)    tačka od a) do d) ZJN BiH, potpisana i popečaćena te uredno ovjerena od nadležne institucije (opštinski organ ili notar) popunjena u skladu sa šemom datom u Aneksu 4;
i)    Sastavni dio ponude je Izjava ponuđača da ispunjava uslove iz člana 50. tačke d), e) i g) ZJN BIH, potpisana i popečaćena od strane ponuđača, popunjena u skladu sa šemom datom u Aneksu 5;
j) Sastavni dio ponude je Izjava ponuđača da ispunjava uslove iz člana 52. stav
(2)    ZJN BIH, potpisana i popečaćena od strane ponuđača, popunjena u skladu sa šemom datom u Aneksu 6;( sa ovjerom opštinskog organa ili notara, ne starijom od tri mjeseca);
k)    Rješenje o ispunjenosti minimalnih uslova za izvođenje radova u šumarstvu- LICENCA Ministarstva šumarstva, poljoprivrede i vodoprivrede ili drugog nadležnog Ministarstva (bitan ie datum važenja liienie i datum ovjere koji ne smije biti stariji od TRI Mieceuaj. a ROK za dostavljanje ie do potpisivanja Ugovora:
l)    Sastavni dio ponude je Obrazac povjerljivih informacij (Aneks 8); lj) Sadržaj ponude - popis dokumentacije koja je priložena u ponudi (Aneks 2)
m)    Nacrt ugovora (Aneks 9 )
NAPOMENA:    Ponuđač    može uz Izjavu odmah dostaviti i tražene dokaze koji su
navedeni u Izjavi. Ovim se ponuđač oslobađa obaveze naknadnog dostavl>anja dokaza ako bude izabran.
4.2.    PONUĐAČ KOJI ie izabran kao najpovoljniji v POKV OD 5 dana nakon pvijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponućača. dužan Ie da dostavi:
4.2.1.    Uvjerenje nadležnog suda kojim dokazuje da u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca u skladu sa važećim propisima u BiH ili zemlji registracije;
AKO ponudu dostavlja fizičko liie kao preduzetnik. dužan ie dostaviti uvjerenje koje glasi na ime vlasnika - preduzetnika:
4.2.2.    Uvjerenje nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registrovan ponuđač, kojim se potvrđuje da nije pod stečajem, niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti;
AKO ponudu dostavlja fizičko liie kao preduzetnik. dužan ie dostaviti samo uvjerenje od nadležnog organa uprave da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti:
4.2.3.    Uvjerenje izdato od strane nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penzijsko- invalidsko i zdravstveno osiguranje;
4.2.4.    Uvjerenje izdato od strane nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze u vezi sa plaćanjem indirektnih poreza.
U slučaju da ponuđači imaju zaključen sporazum o reprogramu obaveza, odnosno odgođenom plaćanju, no osnovu doprinosa za penzijsko-invalidsko osiguranje, zdravstveno osiguranje, direktne i indirektne poreze, dužni su dostaviti potvrdu nadležne institucije/a da ponuđač u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze.

5.    GARANCIJA ZA OZBILjNOST PONUDE
Garancija za ponudu može biti u jednom od slijedećih oblika:
a)    bezuslovna bankovna garancija ( original),
b)    gotovinski iznos ili ekvivalent (bankovni transfer).
U slučaju dostavljanja ponuda za lotove, iznos garancije za ponudu za svaki lot je 1,5 % od procijenjene vrijednosti usluga koje se daju na izvođenje. Garancija za ozbiljnost ponude se zahtjeva ukoliko je UKUPNA vrijednost LOT-a jednaka ili veća od 100.000 KM.

6.    GARANCIJA ZA DOBRO IZVRŠENjE UGOVORA
6.1.    Ugovorni organ će tražiti garanciju za izvršenje ugovora. Iznos garancije za izvršenje ugovora je 10 % od vrijednosti ugovora.
6.2.    Garancija za dobro izvršenje ugovora može biti u jednom od slijedećih oblika:
a)    bezuslovna bankovna garancija,
b)    gotovinski iznos ili ekvivalent (bankovni transfer).
6.3.    Uslovi zadržavanja garancije za dobro izvršenje ugovora
Naručilac će za svaki dan zakašnjenja sa početkom izvršenja usluga ,kao i za svaki dan zakašnjenja sa završetkom ugovorenih usluga Izvođaču usluga naplatiti 0,2% vrijednosti ugovorenih radova, maksimalno do 6% vrijednosti ugovora ,nakon čega slijedi raskid ugovora ,osim ukoliko do toga ne dođe usljed više sile ili uz saglasnost v naručioca.
6.4.    Uslovi povrata ili zadržavanja garancije za dobro izvršenje ugovora: no izvršenom tehničkom prijemu radova od strane komisije za tehnički prijem.

7.    KRITERIJ ZA DODJELU UGOVORA
7.1. U skladu sa članom 64. ZJN BiH, kriterij za odjelu ugovora je najniža cijena tehnički prihvatljive ponude. Ugovor se dodjeljuje ponuđaču koji je ponudio najnižu ukupnu cijenu tehnički prihvatljive ponude.
NAPOMENA:
Ponude sa većim cijenama od planiranih ekonomskih cijena iz projekta Javnog preduzeća smatraju se neprihvatljivim u skladu sa članom 25. stav 3. Pravilnika o javnim nabavkama usluga i radova u šumarstvu i nadzoru nad njihovim izvođenjem br. 02-3433/17, od 18.5.2017. godine, izdatog od strane JPŠ „Šume Republike Srpske" a.d. Sokolac.

8.    PERIOD VAŽENjA PONUDE
Ponude moraju važiti do 90 dana računajući od isteka roka za podnošenje ponuda. Sve dok ne istekne period važenja ponuda, ugovorni organ ima pravo da traži od ponuđača u pisanoj formi da produže period važenja njihovih ponuda do određenog datuma. Ponuđači mogu odbiti takav zahtjev, a da time ne izgube pravo na garanciju za ponudu. Ponuđač koji pristane da produži period važenja svoje ponude i o tome u pisanoj formi obavijesti ugovorni organ, produžit će period važenja ponude i dostaviti produženu garanciju za ponudu. Ponuda se ne smije mijenjati. Ako dobavljač ne odgovori na zahtjev ugovornog organa u vezi sa produženjem perioda važenja ponude ili ne dostavi produženu garanciju za ponudu, smatraće se da je dobavljač odbio zahtjev ugovornog organa, te se njegova ponuda neće razmatrati v dal»em TOKV postupka.
Period važenja ne može biti kraći od roka navedenog u ovom pozivu. Ukoliko ponuđač u ponudi ne navede period njenog važenja, smatra se da ponuda važi za period naznačen u ovom pozivu.
PONUDA MORA BITI ČVRSTO UVEZANA ZEMSTVENIKOM, A SVE CTPAHMUE PONUDE NUMERISANE. OSIM GARANCIJE ZA OZBILjNOST PONUDE.

9.    NEPRIRODNO NISKE PONUDE
9.1.    AKO ugovorni organ ocijeni da su dostavljene ponude neprirodno niske u odnosu na ponuđene cijene usluga, ugovorni organ će pismeno zahtijevati od ponuđača da obrazloži ponuđenu cijenu. Ako ponuđač ne ponudi osnovano obrazloženje, koje može između ostalog sadržavati i poređenje sa cijenama na tržištu, ugovorni organ će odbiti takvu ponudu.
9.2.    Ugovorni organ će obavezno zatražiti obrazloženje neprirodno niske ponude, u sljedećim slučajevima:
•    ako je cijena ponude za više od 50% niža od prosječne cijene preostalih prihvatljivih ponuda, ako su primljene najmanje tri prihvatljive ponude, ili
•    ako je cijena ponude za više od 20% niža od cijene drugorangirane prihvatljive
ponude.
Ovo pravilo ne sprječava ugovorni organ da zatraži obrazloženje neprirodno niske ponude i iz drugih razloga propisanih članom 66. Zakona.
9.3.    U slučaju da ponuđač odbije dati pismeno obrazloženje ili dostavi obrazloženje iz kojeg se ne može utvrditi da će ponuđač biti u mogućnosti pružiti uspugu/izvesti radove no toj cijeni, takvu ponudu može odbiti.
Po prijemu obrazloženja neprirodno niske cijene ponude, odluku će donijeti ugovorni organ i o tome obavjestiti ponuđača u pismenoj formi.

10.    ISPRAVKA RAČUNSKIH GREŠAKA
10.1.    Ugovorni organ će ispraviti bilo koju grešku u ponudi koja je čisto aritmetičke prirode, ukoliko se ista otkrije u toku ocjene ponuda. Ugovorni organ će neodložno dobavljaču uputiti obavještenje o svakoj ispravci i može nastaviti sa postupkom, sa ispravljenom greškom, pod uslovom da je dobavljač pisanim putem prihvatio ispravku u roku koji je odredio ugovorni organ. Ako dobavljač ne prihvati predloženu ispravku, ponuda se odbacuje i garancija za ponudu, ukoliko postoji, se vraća ponuđaču.
10.2.    Ugovorni organ će ispraviti greške u računanju cijene u slijedećim slučajevima:
a)    kada postoji razlika između iznosa izraženog u brojevima i riječima - u tom slučaju prednost ima iznos izražen riječima, osim ukoliko se na taj iznos ne odnosi aritmetička greška;
b)    ako postoji razlika između jedinične cijene i ukupnog iznosa koji se dobije množenjem jedinične cijene i količine, jedinična cijena koja je navedena će imati prednost i potrebno je ispraviti konačan iznos;
c) ako postoji greška u ukupnom iznosu u vezi sa sabiranjem ili oduzimanjem podiznosa, podiznos će imati prednost, kada se ispravlja ukupan iznos.
Iznosi koji se isprave na taj način će biti obavezujući za ponuđača. Ako ih ponuđač kao takve ne prihvata, njegova ponuda se odbija. Jedinična cijena stavke se ne smatra računskom greškom, odnosno ne može se ispravljati.

11.    ZAŠTITA PRAVA PONUĐAČA
Svaki ponuđač koji ima opravdan interes za ugovor o javnoj nabavci i smatra da je ugovorni organ u toku postupka javne nabavke izvršio povrede Zakona i/ili podzakonskih akata, ima pravo da uloži žalbu na postupak u roku koji je određen u članu 101. Zakona. 

Aneks 2. - Obrazac za ponudu Aneks 3. - Obrazac za cijenu ponude
Aneks 4. - Izjava o ispunjavanju uslova iz člana 45. ZJN BiH
Aneks 5. - Izjava o ispunjavanju uslova iz člana 50. ZJN BiH tačke (d,e,g)
Aneks 6. - Izjava o sukobu interesa iz člana 52. ZJN BiH
Aneks 7. - Forma garancije za ozbiljnost ponude
Aneks 8. - Obrazac povjerljivih informacija
Aneks 9. - Nacrt ugovora

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: